yeni şarkı sözleri

GÜLBEN ERGEN-OĞUZHAN KOÇ AŞKLA AYNI DEĞİL ŞARKI SÖZÜ

GÜLBEN ERGEN-OĞUZHAN KOÇ AŞKLA AYNI DEĞİL ŞARKI SÖZÜ
OĞUZHAN KOÇ-KİM BİLE BİLE YOK SAYAR ŞARKISI

[Gülben Ergen]
Senin adın aşkla aynı değil,
Kimseye bitene değil,
Sabretmem.
Geri adım atmak hiç bana göre değil,
Üzgünüm ölene değil,
Affetmem.

Elimde bir tek gururum,
İçimde biten umudum,
Yüzümde bir kaç çizgi daha,
Akıl hepsini unutur elbet,
Yüreğime desem hep ha gayret,
Teselliler yetmez bana,

[Oğuzhan Koç]
İnanmam.
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını,
Ben saydım.
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları,
Sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi?
Bir gün akar bir gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?
http://haberler4.blogspot.com
[Gülben Ergen]
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını,
Ben saydım.
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları,
Sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi?
Bir gün akar bir gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

[Oğuzhan Koç]
Senin adın aşkla aynı değil,
Kimseye bitene değil,
Sabretmem.
Geri adım atmak hiç bana göre değil,
Üzgünüm ölene değil,
Affetmem.

[Gülben Ergen]
Elimde bir tek gururum,
İçimde biten umudum,
Yüzümde bir kaç çizgi daha,
Akıl hepsini unutur elbet,
Yüreğime desem hep ha gayret,
Teselliler yetmez bana,

[Gülben Ergen]
İnanmam.
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını,
Ben saydım.
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları,
Sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi?
Bir gün akar bir gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

[Gülben Ergen&Oğuzhan Koç]
Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını,
Ben saydım.
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları,
Sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi?
Bir gün akar bir gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

gülben ergen oğuzhan koç aşkla aynı değil

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.