yeni şarkı sözleri

EBRU POLAT - ARADIM SENİ ŞARKI SÖZLERİ

EBRU POLAT-ARADIM SENİ ŞARKI SÖZLERİ

Ebru Polat 2015 yeni albümü çıktı. 2015 Ebru Polat albümünün adı 9 hit. Yeni albümün çıkış şarkısı ise Aradım Seni... Ebru Polat albümdeki Aradım Seni adlı şarkıya klip çekti... klip yakında yayınlanacak.. Şarkı sözleri ilerleyen günlerde eklenecek...

2015 EBRU POLAT- 9 HİT ALBÜMÜ ŞARKILARI

01. Ebru Polat – Bir Dakika
02. Ebru Polat – Aradım Seni
03. Ebru Polat – Tehlike Kapıda
04. Ebru Polat - Nur İçinde Yat
05. Ebru Polat – Babamın Emanetiyim
06. Ebru Polat – Star mısın ?
07. Ebru Polat – Şuh Kahkaha
08. Ebru Polat – Açık Açık
09. Ebru Polat – Babamın Emanetiyim ( Versiyon )

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.