yeni şarkı sözleri

ABİDİN ÖZŞAHİN - UÇURUM ŞARKI SÖZLERİ

ABİDİN ÖZŞAHİN-UÇURUM ŞARKI SÖZÜ

Ayrılığın üstünden yıllar akıp gitmiş
Ama götürmemiş senden hiçbir şeyi
Gözlerin eskisi gibi hala gülüyor
Belli ki aklına getirmemişsin beni
Sorarsan nasılsın diye
Aslında hala iyi değilim
Ama nasıl umursamaz olmalıyım
Alışmış gibi gülmeliyim
Çok yalvardım geceleri
Düştüm uçurumdan çıkmak için
Haksız bir kaderin mağlubuyum
Yağmurlar yağar benim için
Şimdi bak bana nerede o eski ben
Şakaklarımdan döküldü yüzüme kar taneleri
Günden güne derinleşti yüzümde
Kaldı bende mazilerim
Sorarsan nasılsın diye
Aslında hala iyi değilim
Ama nasıl güçlü durmalıyım
Unutmuş gibi gülmeliyim
Çok yalvardım geceleri
Düştüm uçurumdan çıkmak için
Haksız bir kaderin mağlubuyum
Yağmurlar yağar benim için

abidin yeni şarkısı uçurum, abidin özşahin uçurum şarkısı, popstar abidin yeni şarkısı, 2015 abidin sözleri, 2015 popstar abidin yeni şarkı, ütopya abidin şarkısı, ütopya abidin özşahin uçurum şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.