yeni şarkı sözleri

NEV - GÖLGELER MABEDİ ŞARKI SÖZÜ

NEV-GÖLGELER MABEDİ ŞARKI SÖZÜ

Dün akşam kendimi hesaba çektim de
Bir beyaz kağıda döktüm içimi
Dün akşam şapkamı koydum da önüme
Müsvedde hayatımı çektim temize
O masum sözlerde bir hainin izini sürdüm
Anladım ki artık gönlüm gölgeler mabedi
Şaşırtmıyor artık şu dünya halleri
Üzülsem de geçiyor elbet
Rabbim korusun beterinden
Dost zannettiğimden
Eninde sonunda gölgeler mabedi
Dün akşam bir ara sardım da geçmişe
Bozdum ezberimi geldim kendime
Dün akşam şansımı doladım da dilime
Saydım sövdüm kahrettim ziyan ettiğim günlere
Yaşanmamış günlerin mutlu hatıraları için
Mümkünlerin kıyısında parçalanıp durmuşum
Şaşırtmıyor artık şu dünya halleri
Üzülsem de geçiyor elbet
Rabbim korusun beterinden
Aşkım zannettiğimden
Eninde sonunda gölgeler mabedi
Dön dolaş yine gölgeler mabedi
Eninde sonunda gölgeler mabedi
Şaşırtmıyor artık şu dünya halleri
Üzülsem de geçiyor elbet
Rabbim korusun beterinden
Dost zannettiğimden
Eninde sonunda gölgeler mabedi
Şaşırtmıyor artık şu dünya halleri
Üzülsem de geçiyor elbet
Rabbim korusun beterinden
Aşkım zannettiğimden
Eninde sonunda gölgeler mabedi
Eninde sonunda gölgeler mabedi

nev gölgeler mabedi sözleri, nev gölgeler mabedi sarkisi 2015, nev yeni sarkisi gölgeler mabedi

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.