yeni şarkı sözleri

HANDE YENER-BERKSAN EVE NASIL GELDİM ŞARKI SÖZÜ

HANDE YENER-BERKSAN EVE NASIL GELDİM ŞARKI SÖZÜ

Sakindi stabildi her şey kendimdeydim
Bir gülücük hatırlıyorum bir öpücük
Eve nasıl geldim?
Aynıydım ben aynıydı, yollar kendimdeydim
Sonra karıncalar yuva yaptı gözüme, eve nasıl geldim?

Açıldım biri ilan ettim evlenecektim,
Sonra bir tokat bir gürültü koptu, eve nasıl geldim?
Eve nasıl geldim, eve nasıl geldim?

Bilmezler, görmezler
Gitmezler, gelmezler
Yalan ne bilmezler
Çok duyduk yemezler

Dilerler, dinlerler
Her sözü dinlerler
İnanılmaz gerçekler
Kocaman bebekler

Işıklar vardı dönüyordu ışıklar içindeydim
Sonra bir sis bir karanlık çöktü, eve nasıl geldim?
Çarptım ya da çarptılar bana, düşmekteydim
Fişi çekti sanki birileri, eve nasıl geldim?

Bir aşk mı vardı aşk mı olacaktı neydi derdim,
Sonra bir savaş çıktı sanki, eve nasıl geldim?
Eve nasıl geldim? eve nasıl geldim?

volga tamöz eve nasıl geldim, hande yener eve nasıl geldim, berksan eve nasıl geldim, berksan hande yener eve nasıl geldim sozleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.