yeni şarkı sözleri

GÖKHAN TEPE - ARMAĞAN ŞARKI SÖZÜ

GÖKHAN TEPE-ARMAĞAN SÖZLERİ

Sen bana bu sevdayı cennetten mi getirdin
Yeni doğmuş bebeğin elleri kadar masum

Yüzünde sevgiden nur yanında sonsuz huzur
Ben bildiğin herkese senden bahsediyorum

Kalbine aldığın için nedensiz sevdiğin için
Kendimi çok özel hissediyorum

Hiç kimse senin gibi can vermedi kalbime
Sen bana Allah’ın bir armağanısın
Kimsenin gözlerinde hayat bulmadım böyle
Ömrümü son masalı dünya ahiret aşkımsın

Hiç kimse senin gibi can vermedi kalbime
Sen bana Allah’ın bir armağanısın
Kimsenin gözlerinde hayat bulmadım böyle
Ömrümü son masalı dünya ahiret aşkımsın

GÖKHAN TEPE-SENİNLE HER YERE ALBÜMÜ ŞARKILARI
  1. Gelsen De Anlatsam
  2. Seninle Her Yere
  3. Ayrılık Aşkın Adında
  4. Kader
  5. Günahın Bende
  6. Armağan
  7. Sonsuza Kadar
  8. Gelsen De Anlatsam (Erdem Kınay Remix)

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.