yeni şarkı sözleri

BANU KANIBELLİ - LOBNA'NIN ŞARKISI SÖZLERİ

BANU KANIBELLİ - LOBNA'NIN ŞARKISI SÖZLERİ

Taksim Meydanı’nda 31 Mayıs’ta
Oturuyordum, herkesle birlikte.
Sonra bir gaz kokusu.
Ortalık karıştı, kaçışmalar...
Sonrası karanlık
Bilmiyorum, aslında iyi miyim kötü müyüm
Bilmiyorum.
Mutluyum, hayatta olduğum için
Ama hep ağlıyorum
Lobna, korkma cömert sana inandığın yaşam
Lobna, bunu sana yapan yaşam olamaz
Lobna, aklın, umudunla bulundun orada
Lobna, bu hiçbir zaman kötü olamaz
5 yaşıma döndüm, küçük kadın oldum,
Hedeflerim, yaptıklarım küçük
İçimde yaşayan, aynı kadın mı
Evet aynı ve farklı...
Kelimeler aklımda ama ağzımdan çıkamıyorlar,
Yeniden öğreniyorum
Her şeyim değişti, değişmeyen tek bir şeyim var
Yaşama sevincim

Lobna AL Lemii Kimdir?
Lobna Gezi Parkı eylemleri sırasında 31 Mayıs'ta başına gaz kapsülü isabet ederek yaralanmış ve komaya girmiştir.

lobnanın şarkısı, lobnanin sarkisi sozleri, banu kanibelli lobna sarkisi sozleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.