yeni şarkı sözleri

ULAN İSTANBUL YAREN-KARLOS TIKLA BENİ ŞARKI SÖZÜ

ULAN İSTANBUL YAREN-KARLOS TIKLA BENİ ŞARKISI

YAREN
Yalan dolan çok karışık alem
Aman ne derse desin elalem
Salla gitsin hadi düşelim aşka
Onlar bilmez bizim ki başka

KARLOS
Sıkıntı yok bir sevince yakarız
Şişeleri kırarız yağ gibi akarız
Öleceksek de aşktan ölürüz
Dünya yıkılsa biz yine yürürüz

YAREN-KARLOS
Ellerini ver bana
Kurban olurum sana
Yerim o bakışları
Getir şu duduşları

Ellerini ver bana
Kurban olurum sana
Yerim o bakışları
Getir şu duduşları

Ohhhh
Yandı bak buralar
Kapandı gitti yararlar
Daha çok eğleneceğiz
Tıkla beni bu aralar

Yandı bak buralar
Kapandı gitti yararlar
Daha çok eğleneceğiz
Tıkla beni bu aralar


yaren karlos tikla beni bu aralar, yaren ve karlos tikla beni, ulan istanbul tikla beni sozleri, yaren karlos tıkla beni bu aralar, tikla beni bu aralar, karlos yaren beni bu aralar, carlos yaren tıkla beni bu aralar, yaren karlos tıkla beni bu aralar, tıkla beni dinle, yaren karlos tıkla beni, yaren karlos tikla beni sözler, karlos yaren tikla beni sozleri, tıkla beni bu aralar sarkisi sozu,

1 yorum:

  1. Adsız16 Şubat

    yine çok güzel şarkı sözleri ulan istanbul hiç bitmese arka sokakları da geçse keşke <3 <3

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.