yeni şarkı sözleri

GÖKHAN KESER - İNLERİM ALLAH ŞARKI SÖZÜ

gokhan-keser-inlerim-allah
GÖKHAN KESER - İNLERİM ALLAH ŞARKISI 2015

Eni konu seni bir dikişte içtim
Hepi topu dizlerimin üstüne çöktüm
Gel dedim gelmedin vay canına buz gibi
Gezmedim tozmadım beklemişim saf gibi
Hafife alma beni nerelerden geçtim
Neler neler gördüm

Kuzuyu kurttan ayıramazsın
Kız seni yerler ah
Gözünün yaşına bakmazlar
Kız seni bitirirler ah
Buralar böyle güzele bakarlar
Durulurlar mı Ah
Ay dolunay vay beni vay
İnlerim Allah

2015 Gökhan Keser Bul Beni Albümü Şarkıları
01- Gökhan Keser-İnlerim Allah
02- Gökhan Keser-Söylesem Ayıp Olur
03- Gökhan Keser-Hiç Vaktim Yok

gökhan keser 2015 albümü, gökhan keser bul beni albümü inlerim allah, gokhan keser inlerim allah sozleri, gokhan keser inlerim allah, inlerim Allah, Inlerim allah sözleri, gökhan keser inlerim allah sözleri, inlerim allah şarki sozu, gokhan keser inlerim allah sarki sozu, inlerim Allah indir, gokhan keser inlerim allah sarki sozleri, gokhan keser inlerim allah sarkisi 2015,

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.