yeni şarkı sözleri

ZEYNEP CASALİNİ - YAS UYKUSU ŞARKI SÖZÜ

ZEYNEP CASALİNİ-YAS UYKUSU ŞARKI SÖZLERİ

Bir ihtimaldi kayboldu
Yitirdim aklımı hepten
Yine de gözümde tüten,
Senden başkası değil

İçin rahat nasıl olsa,
Soru sormaz kimse sana,
Şimdi bizden ne kaldıysa
Hapsoldu kutulara

Sarsın zaman haykırmadan,
İçimde sessizce, ağlayan,
Öfkenden bana geriye kalan, açık yaram,
Uyanmam lazım bu yas uykusundan

Bir ihtimaldi kayboldu
Yitirdim aklımı hepten
Yine de gözümde tüten,
Senden başkası değil

İçin rahat nasıl olsa,
Soru sormaz kimse sana,
Şimdi bizden ne kaldıysa
Hapsoldu kutulara

Sarsın zaman haykırmadan,
İçimde sessizce, ağlayan,
Öfkenden bana geriye kalan, açık yaram,
Uyanmam lazım bu yas uykusundan

Sarsın zaman haykırmadan,
İçimde sessizce, ağlayan,
Öfkenden bana geriye kalan, açık yaram,
Uyanmam lazım bu yas uykusundan

Söz-Müzik : İlker Aydemir, Zeynep Casalini
 zeynep casalini sarsın zaman şarkısı,  

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.