yeni şarkı sözleri

SELÇUK YAPAR - İPTAL ŞARKI SÖZÜ

SELÇUK YAPAR-İPTAL ŞARKI SÖZÜ

Tanımam artık ona tek bir şans
Hadi tanıdım desek doğru kullanamaz
Ben onu hatmettim
Geçmişe hapsettim
Başa saralım desek
Farklı Davranamaz
Dur daha sözümü bitirmedim
Sadete getirmedim
Bile bile ipimi çekermiyim
O kadar da delirmedim
Benden haber bekliyormuş
İptal, O iş iptal
Görsün dünya kaç bucakmış
Ağlasın dursun aptal
Nerde hata bilmiyormuş
Bitti, O iş iptal
Görsün dünya kaç bucakmış
Bitsin dursun aptal

Söz : İskender Külekçi
Müzik : Orçun Karamuk

Popstar Türkiye yarışmacılarından Selçuk Yapar yeni albümü ilk klip çalışması İptal şarkısına geldi. Selçuk Yapar İptal şarkı sözleri..

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.