yeni şarkı sözleri

REYHAN KARACA - SOBE ŞARKI SÖZÜ

reyhan-karaca
REYHAN KARACA-SOBE ŞARKISI 2015

Yarısı acıdan aşktan ibaret
Diğer yarısı desen yaralı bir umut nihayet
Yolumuz ayrı da sonumuz hep aynı
Bize hüzün yazan hep o meşhur ağrı
Bir ilacı da yok saplanınca kalbe
Çocuktur her aşık
Korkusu yalnızlık
Oynama bizimle
Düpedüz haksızlık

Git bi git artık
Çekil git artık
Git git git git git
İçimde bir his var
Yarın güzel olacak
Çık hadi neredeysen
Sobele gel beni aşk

İçimde bir his var
Yine güneş doğacak
Çık hadi neredeysen
Sobele gel beni aşk
Yarısı acıdan ve aşktan ibaret
Diğer yarısı desen yaralı bir umut nihayet
Yolumuz ayrı da sonumuz hep aynı
Bize hüzün yazan hep o meşhur ağrı
Bir ilacı da yok saplanınca kalbe
Çocuktur her aşık
Korkusu yalnızlık
Oynama bizimle
Düpedüz haksızlık
Git bi git artık
Çekil git artık
Git git git git git
İçimde bir his var
Yarın güzel olacak
Çık hadi neredeysen
Sobele gel beni aşk
İçimde bir his var
Yine güneş doğacak
Çık hadi neredeysen
Sobele gel beni aşk
Sanki acıklı bir film
Kendine mutlu bir son arayan
Ha gayret kalbim
Aşktan başka ne varsa yalan
İçimde bir his var
Yarın güzel olacak
Çık hadi neredeysen
Sobele gel beni aşk
İçimde bir his var
Yine güneş doğacak
Çık hadi neredeysen
Sobele gel beni aşk

Söz: Murat Güneş
Müzik: Arpegio

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.