yeni şarkı sözleri

ÖYKÜ GÜRMAN - NEM ALACAK FELEK BENİM SÖZLERİ

oyku-gurman-nemğ-alacak-felek-benim
ÖYKÜ GÜRMAN-NEM ALACAK FELEK BENİM ŞARKISI

Bir okkacık yağım mı var
Bir dönümcük bağım mı var
Bir derdime bin dert olar
Nem alacak felek benim

Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi
Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi
Sarı saçlı yar mı verdi
Nem alacak felek benim
Tükenmeyen mal mı verdi
Nem alacak felek benim

Dedi boyun eğ hükmüme
Bela verdi küme küme
Ferman okudu köküme
Nem alacak felek benim
Ferman okudu köküme
Nem alacak felek benim
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi
Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi
Sarı saçlı yar mı verdi
Nem alacak felek benim
Tükenmeyen mal mı verdi
Nem alacak felek benim

2015 ÖYKÜ GÜRMAN-RÜYA BİTTİ ALBÜMÜ ŞARKILARI
  1. Aşk Elinde 
  2. Can Evi 
  3. Havalanmış Gönlüm
  4. Kınıfır Bed Renk Olur 
  5. Derbeder 
  6. Efsane
  7. Öykü Gürman-Nem Alacak Felek Benim
  8. Koca Dünya 
  9. O Başka 
  10. Kal Sene Kurban
  11. Yağmur Damlası 
  12. Altın Hızma 
  13. Aşk Bu
  14. Delice 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.