yeni şarkı sözleri

MURAT DALKILIÇ - KÖRDÜĞÜM ŞARKI SÖZÜ

MURAT DALKILIÇ - KÖRDÜĞÜM ŞARKISI

Korkmadım yüzüme vurdun
Tutacak kırık bir dal bile yok
Keşke ben o ben olaydım
Sahibi olmadan sahip çıkardın
Şimdi durmuyor o içimdeki çocuğu
Önce haykırır insan
Yüreğine topaç gibi vurunca
Aşk sana susmayı öğretir
Başlarım acısına ayrılık şarkısına
Sevginin en azına alışırım ben
Yaşarım karşılıksız yaradan hatırına
Ben ona kördüğüm aşığım
Başlarım anısına ayrılık şarkısına
Her şeyin en azına alışırım kş
Yine o üzülmesin halimi bilmesin
www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Kimseyi karşılıksız sevmesin
Ah ne kadar ne kadar zor
Yıllarıma kelepçe vurdum
Dizlerimden söyleyemem kimselere
Sustuğumla yok olurum

murat dalkılıç şarkı sözleri, murat dalkılıç kördüğüm şarkısı, murat dalkılıç kördüğüm sözleri, kördüğüm şarkısı murat dalkılıç, murat dalkılıç korkmadan yüzüme vurdun sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.