yeni şarkı sözleri

HALİL SEZAİ - VURGUN ŞARKI SÖZÜ

HALİL SEZAİ-VURGUN ŞARKISI

Gözlerim uykuyla barıştı sanma
Sen gittin gideli dargın sayılır
Ben de bir zamanlar sevildim amma
Seninki düpedüz vurgun sayılır

Yalan mı söyledin göz göre göre
Ne zaman dolacak verdiğin süre
Gönülden gördüğüm takvime göre
Aldığım her nefes bir gün sayılır

Armağan ettiğin kutsal mendile
Akarken içimi dağlayan çile
Manavgat denilen çağlayan bile
Benim gözyaşımdan durgun sayılır

Ne kadar zulmetsen ah etmem sana
Her iki cihanda gül kana kana
Seninle cehennem ödüldür bana
Sensiz cennet bile sürgün sayılır

Söz : Cemal Safi / Müzik : Selçuk Tekay

Halil Sezai'nin 2015 Ervah-ı Ezel albümü müzik marketlerdeki yerini aldı. Albümde 11 şarkı yer alıyor. Albümde Aşık Sümmani'nin Ervah- Ezel türküsü albüme ismini verdi. İşte albümdeki şarkılar...

2015 HALİL SEZAİ ERVAH-I EZEL ALBÜMÜ ŞARKILARI

01-Ervah-ı Ezelden
02-Gaybana Geceler
03-Beni Unutma
04-Prangalar
05-Gece
06-Git
07-Arka Mahalle
08-İki Keklik
09-Mamoş
10-Duyanlara Duymayanlara
11-Vurgun

halil sezai vurgun sarkisi, 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.