yeni şarkı sözleri

GÖKSEL - ISIRGAN ŞARKI SÖZÜ

GÖKSEL-ISIRGAN ŞARKISI

Dudakların ısırgan otu
Yine de öpsün öpsün istiyorum
Kocaman adımlarla gidiyor
Yine de gelsin gelsin istiyorum

Aşkın yine hüsran ben yine darmadağın
Düşmüyor dilimden hicran hep şarkılarım
Aşk hep mi buhran yaralı parçalarım
Sıkışmış kalbimde aşktan hep sancılarım

Biliyorum onunla sonum fena
Yine de gelsin gelsin bekliyorum
Beni onu beni yaradandan
Gece gündüz gündüz gece istiyorum
İstiyorum istiyorum…

Aşkın hep mi hüsran ben yine darmadağın
Düşmüyor dilimden hicran hep şarkılarım
Aşk yine buhran yaralı parçalarım
Sıkışmış kalbimde aşktan sancılarım

Biliyorum onunla sonum fena
Yine de gelsin gelsin bekliyorum
Beni onu beni yaradandan
Gece gündüz gündüz gece istiyorum
İstiyorum istiyorum…

GÖKSEL 2015 SEN ORDA YOKSUN ALBÜMÜ ŞARKILARI

01. Göksel-Sen Orda Yoksun Şarkısı
02. Göksel-Gittiğinde Şarkısı
03. Göksel-Isırgan Şarkısı
04. Göksel-Kelepçe Şarkısı
05. Göksel-Açık Yara Şarkısı
06. Göksel-Bin Parça Şarkısı
07. Göksel-Aşk Kahrolsun Şarkısı
08. Göksel-Belki Adın Şarkısı
09. Göksel-Kolay Mı? Şarkısı
10. Göksel-Bu Sabah Şarkısı
11. Göksel-Denize Bıraksam Şarkısı

göksel ısırgan sözleri,  

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.