yeni şarkı sözleri

GÖKSEL - DENİZE BIRAKSAM ŞARKI SÖZÜ

GÖKSEL-DENİZE BIRAKSAM ŞARKISI

Bugün yudum yudum içtim seni
Hatıralardan bir kadeh
Evimde hiç eskimeyen bir şarkı gibi
Söyledim söyledim seni
Dönüyorum plaklar gibi sarhoş
Denize bıraksam kendimi
Kumlara uzatsam gölgeni
Havada umut ruhum firar
Güneşte kurutsam kalbimi
Bugün adım adım gezdim seni
Hatıralardan bir yokuş
İçimde hiç eskimeyen bir resim gibi
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Çok özledim özledim seni
O güldüğün aşıklar gibi bir hoş
Denize bıraksam kendimi
Kumlara uzatsam gölgeni
Havada umut ruhum firar
Güneşte kurutsam kalbimi

GÖKSEL 2015 SEN ORDA YOKSUN ALBÜMÜ ŞARKILARI

01. Göksel-Sen Orda Yoksun Şarkısı
02. Göksel-Gittiğinde Şarkısı
03. Göksel-Isırgan Şarkısı
04. Göksel-Kelepçe Şarkısı
05. Göksel-Açık Yara Şarkısı
06. Göksel-Bin Parça Şarkısı
07. Göksel-Aşk Kahrolsun Şarkısı
08. Göksel-Belki Adın Şarkısı
09. Göksel-Kolay Mı? Şarkısı
10. Göksel-Bu Sabah Şarkısı
11. Göksel-Denize Bıraksam Şarkısı

denize bıraksam şarkı sözleri 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.