yeni şarkı sözleri

GÖKÇE - TUTTU FIRLATTI ŞARKI SÖZÜ

gökce-sarki-sozleri
GÖKÇE-TUTTU FIRLATTI ŞARKI SÖZLERİ

Tuttu fırtlattı kalbimi
Ezdi üstünü çiğnedi
Zamanla geçer dedi
Zamanla zamanla...

Aşkı çabuk söndü
Beni pabucunun ucuyla
Eze eze geçti ve gitti
Geri sardığı hep aynı sahneyi oynadık
Durduk, keyfince
Arada bir canı cananı
Ama hiç kimsesi oldum çok yoruldum
Bir sağa bir sola yalpaladım
Durdum
Onu görünce
Teslim oldum...

Bir kere, iki kere, üç kere, dört kere, beş kere
Aaa!!!
Tuttu fırlattı kalbimi
Ezdi üstünü çiğnedi
Zamanla geçer dedi
Zamanla zamanla
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Tuttu fırlattı kalbimi
Ezdi üstünü çiğnedi
Zamanla geçer dedi
Zamanla zamanla

Tuttu fırlattı kalbimi,tuttu fırlattı kalbimi
Tuttu fırlattı kalbimi,tuttu fırlattı kalbimi

Tuttu Fırlattı şarkı sözü, gokce tuttu firlatti kalbimi sozleri, tuttu firlatti sarkisinin sozleri, tuttu fırlattı kalbimi ezdi üstümü çiğnedi şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.