yeni şarkı sözleri

GÖKÇE - ÇIK HAYATIMDAN ŞARKI SÖZÜ

gökce-sarki-sozleri
GÖKÇE-ÇIK HAYATIMDAN ŞARKI SÖZLERİ

Ayrılamam ben senden demiştin sen hatırla
Beraberken ne mutlu ne de mesuttuk oysa
Ne çok sevmiştim seni bunu yapana kadar
Meğer her şey yalanmış
Ben ne aptal aşığım
Ay çık çık çık hayatımdan

Ay çık çık çık hayatımdan
Ay çık çık çık hayatımdan
Aklımdan beynimden her yerimden
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Ne çok sevmiştim seni bunu yapana kadar
Meğer her şey yalanmış
Ben ne aptal aşığım
Ay çık çık çık hayatımdan
Ay çık çık çık hayatımdan
Ay çık çık çık hayatımdan
Aklımdan beynimden her yerimden

gökçe çık hayatımdan sözleri, gokce cik hayatimdan sarki sozleri, çık çık hayatımdan şarkısı gökçe, ayrılamam ben senden gökçe şarkısı sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.