yeni şarkı sözleri

FUNDA ARAR - HOŞGELDİN ŞARKI SÖZLERİ

FUNDA ARAR - HOŞGELDİN ŞARKI SÖZÜ

Ah hoş geldin sevdiğim
Çok zaman oldu beklediğim
Sormadan adını tadını
Açtım yüreğimi
Gel konuşma

Bilmeden önünü sonunu
Dinle yüreğini
Akla danışma
Gel konuşma

Yorgunsun azıcık otur
Yüzünden hüznü götür
Ben hallettim hesapları
Sen de bitir

Çok mutluyum gelişine
Adıma yar deyişine
Sen de bunun şerefine
Beni bitir

Söz: Burcu Tatlıses  Müzik: Febyo Taşel

FUNDA ARAR 2015 HOŞGELDİN ALBÜMÜ ŞARKILARI
  1. Funda Arar-Hayatın Hesabı Şarkısı
  2. Funda Arar-Gitme Kal Şarkısı
  3. Funda Arar-Gamsız Şarkısı
  4. Funda Arar-Sevdim Bir Kere Şarkısı
  5. Funda Arar-Ben Tabii Ki Şarkısı
  6. Funda Arar-Ömrüme Yetiş Şarkısı
  7. Funda Arar-Göç
  8. Funda Arar-Taraf Şarkısı
  9. Funda Arar-Ne Hırsızı Şarkısı
  10. Funda Arar-Yediverenim
  11. Funda Arar-Üç Günlük Şarkısı
  12. Funda Arar-Kaç Kadeh Kırıldı Şarkısı
  13. Funda Arar-Hoşgeldin Şarkısı
  14. Funda Arar-Onursuz Olmasın Aşk Şarkısı

funda arar 2015 hoşgeldin şarkı sözleri,  

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.