yeni şarkı sözleri

FUNDA ARAR - GİTME KAL SÖZLERİ

FUNDA ARAR-GİTME KAL ŞARKI SÖZÜ

Gönlüme ateş açtın gönlüme
Hasreti yara ettin kalbime
Dargın ol ya da ister kız bana
İstiyorsan kır beni ama gitme kal
Hasretim ben sana deli gibi hasretim
El ele, yan yana öperken hasretim
Yokluğun bir tek an bile çekilmiyor
Bu acı bu ateş sensiz dinmiyor
Derdime keder ektin derdime
Bir inat sebep oldu gitmene
Bir düşün yazık değil mi bize
Yıkılan hayallere beni itme kal

Söz – Müzik: Ragga Oktay

FUNDA ARAR 2014 HOŞGELDİN ALBÜMÜ ŞARKILARI
  1. Funda Arar-Hayatın Hesabı Şarkısı
  2. Funda Arar-Gitme Kal Şarkısı
  3. Funda Arar-Göç
  4. Funda Arar-Hoşgeldin Şarkısı
  5. Funda Arar-Ne Hırsızı Şarkısı
  6. Funda Arar-Gamsız Şarkısı
  7. Funda Arar-Üç Günlük Şarkısı
  8. Funda Arar-Kaç Kadeh Kırıldı Şarkısı
  9. Funda Arar-Ömrüme Yetiş Şarkısı
  10. Funda Arar-Taraf Şarkısı
  11. Funda Arar-Ben Tabi Ki Şarkısı
  12. Funda Arar-Sevdim Bir Kere Şarkısı
  13. Funda Arar-Yediverenim
funda arar yeni şarkısı gitme kal,  

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.