yeni şarkı sözleri

EMİR - YA RAB ŞARKI SÖZÜ

EMİR - YA RAB ŞARKI SÖZÜ

Öyle çok sevilmeye susamıştım ki
Öyle çok istemiştim
Bomboştu sokaklarım yoktu bir ses
Durgundu ne zamandır dalgalı denizlerim
Hangi rüzgar attı seni
Kim bilir nerden geliyordun
Tam da ümidimi kesmiştim artık
Bir mucize oldu
Ya Rab
Kulunu gördün sonunda
Duydun sesimi her şey yolunda
Sevdim deliye döndüm bir anda
Aşkın yüzünü gördüm onunla
Hey hat, birini buldum sonunda
Kalbim, garibim hala şokunda
Öldüm geriye bir anda
Aşkın gücünü gördüm onunla
Hangi rüzgar attı seni
Kim bilir nerden geliyordun
Tam da ümidimi kesmiştim artık
Bir mucize oldu
Ya Rab
Kulunu gördün sonunda
Duydun sesimi her şey yolunda
Sevdim deliye döndüm bir anda
Aşkın yüzünü gördüm onunla
Hey hat, birini buldum sonunda
Kalbim, garibim hala şokunda
Öldüm geriye bir anda
Aşkın gücünü gördüm onunla

EMİR - KENDİMDEN ALBÜMÜ ŞARKILARI
01. Emir - Bi Ağla Şarkısı
02. Emir - Ya Rab Şarkısı
03. Emir - Yaylı Yatak Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.