yeni şarkı sözleri

EDİS - BENİM OL ŞARKI SÖZÜ

edis-benim-ol
EDİS-BENİM OL ŞARKI SÖZLERİ

Suç payıma düşense
Giderim yine sen düşünme
Ki senin hep uğraştığın son
Acıtmaz canımı bir gidişle

Uzun zamandı
Kalbim aşkları sönsün diye geleni taşladı
Pişman olup hep seni beklediğim zaman başladı

Hadi yine gel benim ol
Benim olmazsan
Kime giderim
Beni duymazsan
Kime veririm yüreğimi
Hadi yine gel benim ol
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Hadi yine gel benim ol
Benim olmazsan
Kime giderim
Beni duymazsan
Kime veririm yüreğimi

Söz-Müzik: Edis Görgülü

edis benim ol sozleri, edis hadi gel benim ol sozleri, edis yeni sarki benim ol, benim ol şarkısı edis, benim ol şarkı sözleri edis, hadi gel benim ol sözleri

11 yorum:

  1. Adsız22 Mart

    Cok guzel bi sarkı edis i çok seviyorummmm ve çok yakısıkkliii

    YanıtlaSil
  2. şarkı güzel ama ömrünü bu işe adayan gerçek sanatçılarımızıda yabana atmayalım unutmayalım!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  3. Adsız08 Nisan

    eyw karşim

    YanıtlaSil
  4. Adsız19 Nisan

    Hadi yine gel benim ol
    Benim olmazsan
    Kime giderim
    Beni duymazsan
    Kime VERİRİM

    YanıtlaSil
  5. Yarım sözüm daha dur ???

    YanıtlaSil
  6. Adsız30 Mayıs

    gel bnm ol (s)

    YanıtlaSil
  7. hadi yine gel benim ol

    YanıtlaSil
  8. Yarım sözüm daha dur nerede !?!?

    YanıtlaSil
  9. Adsız07 Eylül

    Benim olmazsan kime veririm...
    Yüreğimi
    Çok yanlış anlaşılıyor abi 😂😁

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.