yeni şarkı sözleri

EBRU GÜNDEŞ - ÜFLEDİLER SÖNDÜM ŞARKI SÖZÜ

EBRU GÜNDEŞ-ÜFLEDİLER SÖNDÜM SÖZLERİ

Üflediler söndüm
Karanlıkta gönlüm
Hiç bilmezdim ama
Derindeymiş pek derdim

Bak içime gör beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşkı
Otur baştan yaz beni

Aklım nasıl şaşkın
Sevdam deli taşkın
Sen görmezsin ama
Narındayım ben aşkın

Bak içime gör beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşkı
Otur baştan yaz beni

EBRU GÜNDEŞ 2014 ARAFTAYIM ALBÜMÜ ŞARKILARI
  • Ebru Gündeş - Oku Canıma Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Her Durumda Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Araftayım Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Müstehak Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Nerdeydin Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Aynı Aşklar Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Bir Devir Bitti Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Aramızda Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Aşkın Huzurunda
  • Ebru Gündeş - Soğuk Odalar
  • Ebru Gündeş - Mecbursun Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Üflediler Söndüm Şarkısı
  • Ebru Gündeş - Sor Bakalım Şarkısı
üflediler söndüm sözleri, ebru gundes uflediler sondum sozleri, ebru gündeş uflediler söndüm, ebru gündeş otur baştan yaz beni, ebru gündes üflediler söndüm sarki sözü, üflediler söndüm şarkı sözü, üflediler söndüm söz, ebru gündeş üflediler söndüm şarkı sözleri, ebru gundeş üfledıler sondu, 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.