yeni şarkı sözleri

CAN BONOMO - TASTAMAM ŞARKI SÖZÜ

CAN BONOMO - TASTAMAM ŞARKI SÖZLERİ

Başucuma mektup bırakmış ve gitmiş
Kısacık bir mektupla beni terketmiş
Ne kadar mutluyduk oysa Tanrı şahidim
Her şey dünyaya ait ben ona aitim

Dön sen ne dersen de tamam
Bitmişim halim yaman
Bi' sendin derdimi anlayan
Dey tenime gözlerinle dey
O zaman hallolur her şey
Her şey hallolur tastamam

Tamam haklıydı belki de değiştim
Söz ver ne olur hiç değişme demiştim
O zaman başkaydı her şey şimdi sakinim
Bu dünyayı sevmedim ama azaldı kinim

Dön sen ne dersen de tamam
Bitmişim halim yaman
Bi' sendin derdimi anlayan
Dey tenime gözlerinle dey
O zaman hallolur her şey
Her şey hallolur tastamam

Sensiz yaşlanamam
Nefes alamam ama
Bir kez sesini duysam

Senden uzaklaşamam
Yolu bulamam ama
Bir kez elini tutsam
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Dön sen ne dersen de tamam
Bitmişim halim yaman
Bi' sendin derdimi anlayan
Dey tenime gözlerinle dey
O zaman hallolur her şey
Her şey hallolur tastamam

can bonomo tastamam şarkısı, can bonomo her şey hallolur şarkı sözleri, güldür güldür can bonomo tastamam şarkısı, can bonomo tastamam sarki sozleri 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.