yeni şarkı sözleri

BELÇİM BİLGİN - ÇALSIN SAZLAR ŞARKI SÖZÜ

belcim-bilgin-calsin-sazlar
BELÇİM BİLGİN-ÇALSIN SAZLAR ŞARKI SÖZÜ

Sabahtan başladım yine
Aşkımız bahane
Ben sarhoş dünya sarhoş
Vurdum sazın teline

Gözüm yollarda bekliyorum
Bekliyorum ama nafile
Biri gelip kapımı çalsın
Elinde bir gül ile...

Aşk geri dönmez
Çıktımı yola
Varsın geçsin tutmam yasını...
Her köşede, hatıralar
Ah boş ver sat anasını
Çalsın sazlar
Dönsün dünya
Ah güle oynaya geçsin hayat
Bu alemde sen varsın ya
Ah gerisi teferruat...
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Sabahtan başladım yine
Aşkımız bahane
Sen yokken dünya boş
Lüzum yok dönmesine

Ne para pul istiyorum
Ne samur kürk ne de cepken
Bir yakan olsun nargilemi
Bir de söndüren

Aşk geri dönmez
Çıktımı yola
Varsın geçsin tutmam yasını...
Her köşede, hatıralar
Ah boş ver sat anasını
Çalsın sazlar
Dönsün dünya
Ah güle oynaya geçsin hayat
Bu alemde sen varsın ya
Ah gerisi teferruat...

çalsın sazlar sözleri, calsin sazlar sarkisi, belcim bilgin caalsin sazlar film muzigi, ben sarhoş dünya sarhoş vurdum sazın teline, sarki calsin sazlar dinle, belcim bilgin calsin sazlar muzigi dinle, calsin sazlar sabahtan basladim yine, akşamdan başladım yine belçim bilgin, calsin sazlar muzigi, çalsın sazlar şarkı sözü, çalsın sazlar şarkıları, calsin sazlar sozleri, sabahtan başladım yine aşkımız,

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.