yeni şarkı sözleri

ALPER KUL - SENİ SANA SEN ŞARKI SÖZÜ

ALPER KUL-SENİ SAN SEN ŞARKISI

Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.
Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.
Ben küçüktüm, dağınıktım
Adam oldum sevince
Ben küçüktüm, aşık oldum
Tamamlandım teninde
Ben küçüktüm, dağınıktım
Adam oldum sevince
Ben küçüktüm, aşık oldum
Tamamlandım teninde
Seni bana kırk yıl sonra veren tanrıma
Ah bin bir şükür olsun
Bana kırk yıl seni aratan rabbime
Kocaman minnetler sundum
Seni bana kırk yıl sonra veren tanrıma
Ah bin bir şükür olsun
Bana kırk yıl seni aratan rabbime
Kocaman minnetler sundum
Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.
Seni sana sen
Seni sana sen
Sev sana
Ah seni seviyorum.

ALPER KUL SENİ SAN SEN, alper kul seni sana sen sozleri full, seni sana sen sarki sozleri, seni sana sen sozleri, senı sana sen, alper kul senı sana sen sozlerı, seni sana sen seni sana sen, alper kul seni sana sen, seni sana sen sarki sozu, alper kul seni sana sen şarkı sözü,

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.