yeni şarkı sözleri

ALEYNA DALVEREN - KARABİBERİM ŞARKI SÖZÜ

aleyna-dalveren-sarki-sozleri
ALEYNA DALVEREN - KARABİBERİM ŞARKI SÖZÜ

Bu gece gel benim ol diyemem
Sana ben aşkımı söyleyemem
Utanırım beni öp diyemem
Ele güne sorma beni
Yaralama, vurma beni

Hani o tatlı gönül çiçeğim
Hani kanatlı beyaz meleğim
Bu gece zevki sefa edelim
Şerefine vur kadehi, meze yapıp harca beni
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Karabiberim vur kadehlere
Hadi içelim, içelim her gece
Zevki sefa doldu gönlüme
Hadi içelim acıların yerine

aleyna dalveren şarkı sözleri, aleyna dalveren sarki sozleri, aleyna dalveren karabiberim sarkisi

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.