yeni şarkı sözleri

YILMAZ TANER - BEN YAŞARIM ŞARKI SÖZÜ

yılmaz taner şarkı sözü
YILMAZ TANER-BEN YAŞARIM ŞARKISI

Yine Geceler Uzun Oturup Düşün
Bir Yol Bulur Mu Gözlerinden Akan Hüzün
Kim Bilebilir Aşkı Yaşamadan
Dikenleri Gülsün Açmadan Solan

Yarını Bilmem Ne Getirir Ki
Ardından Sürüklenir
Çözümü Kimde Kimin Elinde
Aşkıma İhanetin Nedeni Söyle
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Acılarımı Kederimi Efkarımı
Bırak Bırak Ben Yaşarım
Sonunu Bilirim Kendim Çekerim
Medet Ummam Kimseden Çeker Giderim

yılmaz taner şarkı sözleri, yılmaz taner ben yaşarım sözleri, ben yaşarım şarkısı yılmaz taner, bırak bırak ben yaşarım şarkısı yılmaz taner

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.