yeni şarkı sözleri

MERVE ÇALOĞLU - YOLLAR BAĞLAR ŞARKI SÖZÜ

MERVE ÇALOĞLU-YOLLAR BAĞLAR ŞARKISI

Anlamadım ah neden
Nerden çıktın karşıma
Yolların sonu gelmeden
Son yaşadık ah boşuna

Acıya esir düştü bedenim
Bu acıya inan yok mecalim
Yıllara meydan oku istedim
Denedim yapmıyor yaşlı kalbim

Seni bana yollar bağlar
Bizi ayırırsa yıllar
Ateşine düştüm düşeli
Bu acıya eller ağlar

Seni bana yollar bağlar
Beni sana yıllar sakllar
Ateşine düştüm düşeli
Bu acıya annem ağlar

Aşkın sevdalım ah yeniden
Hasret çalıyor ah kapımı
Bu dertlerin yerine
yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Sen gelmedin çalmadın aşkımı

Yollara vurdum yine kendimi
Olmuyor döndüm geri
Yırttım attım bütün resimlerini
Nafile silemedim gözlerini



merve çaloğlu yeni şarkısı, 2014 merve çaloğlu yeni şarkısı, merve çaloğlu yollar bağlar sözleri, yollar bağlar  merve çaloğlumerve çaloğlu yollar bağlar şarkısı, merve çaloğlu yollar bağlar şarkısının sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.