yeni şarkı sözleri

İREM DERİCİ - NABZA GÖRE ŞERBET ŞARKI SÖZÜ

İREM DERİCİ - NABZA GÖRE ŞERBET ŞARKISI

Ne bedduam var, ne de ahım,
Kalmadı kimseye insafım.
Affedemem ben bunları geç,
Atlatırsın, yaşın daha çok genç.

Seni herkese karşı savunuyordum,
Yüzümü kara çıkarmaz diyordum.
Gönül gözüyle baktığımdan,
Gerçeği göremiyordum.

Nabza göre şerbet falan filan,
On lafın dokuzu yalan.
Kim varsa sana güvenip inanan,
İntikam için gün sayıyor.
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Ne bedduam var, ne de ahım,
Kalmadı kimseye insafım.
Affedemem ben bunları geç,
Atlatırsın, yaşın daha çok genç

irem derici nabza göre şerbet, irem derici ne bedduam var ne de ahım şarkısı sözleri, irem derici sözleri, irem derici şarkı sözleri nabza göre şerbet

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.