yeni şarkı sözleri

EYLO - KOCA BEBEK ŞARKI SÖZÜ

eylo şarı sözleri
EYLO-KOCA BEBEK ŞARKISI

Bakmayın böyle dağ gibi duruşuna
Bir çocuk kalbi var şurasında
Ben de ona vuruldum ya zaten
Nasıl sevmez ki insan dimi ya
Sonunda gerçek işmiş bu rüya
Şakası yok valla gidicem kalpten
Yetmiş iki memleket dolaşsam
Bulunmaz ki böyle insan
Benim bir lafıma
Aşkı uğruna dünyayı yakar.
Nerede sakladılar bugüne kadar
Nerelerdeydin be mübarek
Dışarıda dünyaları fetheder ama
Benim yanımda koca bebek
Nerede sakladılar bugüne kadar
Nerelerdeydin be mübarek
Ne huzurlu uykulara dalar insan
Sana sarıla sarıla koca bebek
Kolay değil ki bu kalbe girmek
Herkes kafadan elendi
Sevmeyi bilenin sözünü yemeyenin
Nesli tükendi
Nerede sakladılar bugüne kadar
Nerelerdeydin be mübarek
Dışarıda dünyaları fetheder ama
Benim yanımda koca bebek
Nerede sakladılar bugüne kadar
Nerelerdeydin be mübarek
Ne huzurlu uykulara dalar insan
Sana sarıla sarıla koca bebek
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
eylo koca bebek sözleri, eylo yeni şarkısı koca bebek, eylo koca bebek şarkısı 2014, eylo sana sarıla sarıla koca bebek şarkısı,

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.