yeni şarkı sözleri

ALTAY - BİŞEY SÖYLE ŞARKI SÖZÜ

AYLTAY -BİŞEY SÖYLE ŞARKISI

Bi’şey Söyle Geç karşıma otur şöyle
Bi’şey Söyle Söver gibi bakma artık
Bi’şey Söyle Bi’şey Söyle şöyle
Ağır Bi’şey

Bi’şey Söyle
İçinde birikenleri topla
Birşey Söyle Ağırıma gitmez artık merak etme
Bi’şey Söyle şöyle İçten Bi’şey

Çok şiştim çok
Sağım yalan solum ziyan
Ortası yok
Karşımda sen
Ardımda anılar
Kaçışım yok
Üstelik öyle bir yola girmişim ki
Dönüşüm yok

Çok sevdim çok
Hava soğuk
üşümüşüm ziyanı yok
İçim yanar başım döner
Hiç takatim yok
Üstelik öyle bir yola girmişim ki
Dönüşüm yok

Bi’şey Söyle
Gözlerin doldu yine
Niye böyle
Rakıları iptal edelim
Madem öyle
Bir çay söyle
Şöyle
Demli bir şey

Çok şiştim çok
Sağım yalan solum ziyan
Ortası yok
Karşımda sen
Ardımda anılar
Kaçışım yok
Üstelik öyle bir yola girmişim ki
Dönüşüm yok

Çok sevdim çok
Hava soğuk üşümüşüm
Ziyanı yok
İçim yanar
Başım döner
Hiç takatim yok
Üstelik öyle bir yola girmişim ki
yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Dönüşüm yok
Bi’şey Söyle şöyle
İçten Bi’şey..

altay şarkı sözleri, altay bişey söyle sözleri, bişey söyle şarkısı altay, çok sevdim çok sağım yalan solum ziyan şarkısı altay

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.