yeni şarkı sözleri

YILANLARIN ÖCÜ - HER SABAH HER SEHER VAKTİ TÜRKÜ SÖZÜ

YILANLARIN ÖCÜ DİZİSİ-HER SABAH HER SEHER VAKTİ TÜRKÜSÜ

Her sabah her seher çıkar bakarsın
Bilmiyorum ne derdin var yar senin
Dertli sinem aşk oduna yakarsın
Bilmiyorum ne derdin var yar senin

Bahar gelmeyince güller açılmaz
Yavrusuz yaylaya konup göçülmez
Uykudan mı kalktın gözün açılmaz
Bilmiyorum ne derdin var yar senin

Yaz gelince kuru otlar sulanır
Cahil olanların gönlü bulanır
Yıl geçince iki bayram dolanır
Bilmiyorum ne derdin var yar senin

Karacoğlan der ki olduğu yerde
Ciğer büryan olur gördüğü yerde
Sabah güneşinin doğduğu yerde
Bilmiyorum ne derdin var yar senin

Yılanların Öcü dizisinin 11.bölümünden çalan Her Sabah Her Seher Vakti Çıkar Bakarsın türkü sözleri...

yılanlarınöcü dizi müzikleri, yılanların öcü 11.bölümde çalan türkü, her sabah her seher vakti türküsü sözleri, 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.