yeni şarkı sözleri

UNUTURSAM FISILDA(FARAH ZEYNEP ABDULLAH) - SEVDİM ŞARKI SÖZÜ

UNUTURSAM FISILDA(FARAH ZEYNEP ABDULLAH)-SEVDİM ŞARKISI

Çok sevdim hem çok sevildim
Meleklerin gönlü değdi bana
Yıllar su biz deniz, bebek kokun sindi ocağıma
Korkma ben varım artık hiç sakın ağlama
Fırtınalar kopsa da içimde yine de doğarım
Bir kez daha gelsem şu çılgın garip dünyaya
Candan daha yakın seni isterim ben kanımda
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Sevdim doya doya seni çok sevdim ezberledim
Sevdim kalpte ne var ne yoksa gönderdim
Karar verdim
Sevdim doya doya seni çok sevdim ezberledim
Sevdim kalpte ne var ne yoksa gönderdim


farah zeynep abdullah sarki sozleri, unutursam fisilda sevdim, farah Zeynep Abdullah sevdim sözleri, unutursam fısılda sevdim sarki sozu, unutursam fisilda sevdim, farah zeynep abdullah sevdim şarkı sözü, farah zeynep abdullah sevdim, unutursam fısılda sarkilarİ, farah zeynep sevdim sozleri, ayperi sevdim, unutursam fısılda sevdim şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.