yeni şarkı sözleri

TAYLOR SWIFT - BLANK SPACE ŞARKI SÖZÜ, TAYLOR SWIFT - BLANK SPACE LYRICS TÜRKÇE ÇEVİRİ

taylor swift lyrics
TAYLOR SWIFT-BLANK SPACE ŞARKI SÖZÜ

Nice to meet you
Tanıştığımıza memnun oldum.
Where you been?
Nerelerdeydin?
I could show you incredible things
Sana inanılmaz şeyler gösterebilirdim.
Magic, madness, heaven, sin
Bühü, delilik, cennet, günah
Saw you there and I thought oh my god
Seni gördüm ve Aman Tanrım dedim.
Look at that face, you look like my next mistake
Şu yüze bak, sen benim sonraki hatam gibi görünüyorsun
Love’s a game, wanna play
Aşk bir oyundur, oynanmak istenen
New money, suit and tie
Yeni para, takım ve kravat
I can read you like a magazine
Seni dergi gibi okuyabilirim
Ain’t it funny rumors fly
Komik söylentiler uçmaz
And I know you heard about me
Ve benim hakkımda bir şeyler bildiğini biliyorum
So hey, let’s be friends
Hey, hadi arkadaş olalım.
I’m dying to see how this one ends
Nasıl biteceğini görmek için sabırsızlanıyorum
Grab your passport and my hand
Pasaportunu al ve elimi tut
I could make the bad guys good for a weekend
Kötü adamları hafta sonu için iyi yapabilirim
So it’s gonna be forever
Bu yüzden sonsuza kadar olacak
Or it’s gonna go down in flames
Ya da alevler içinde devam edecek
You can tell me when it’s over
Bittiğinde bana söyleyebilirsin
If the high was worth the pain
Eğer yüksek bir ağrı hissedersen
Got a long list of ex-lovers
Eski aşklarımın uzun bir listesi var
They’ll tell you I’m insane
Onlar deli olduğumu söyleyecek.
Cause you know I love the players
Biliyorsun çünkü ben oyuncuları seviyorum
And you love the game
Ve sen de oyunu seversin
Cause we’re young and we’re reckless
Çünkü biz genciz ve pervasızız
We’ll take this way too far
Biz bu yolu çok uzağa götüreceğiz
It’ll leave you breathless
Bu seni nefessiz bırakacak.
Or with a nasty scar
Ya da kötü bir yara ile.
Got a long list of ex-lovers
Eski aşıklarımın uzun bir listesi var
They’ll tell you I’m insane
Onlar deli olduğumu söyleyecekler
But I’ve got a blank space baby
Ama ben bir boşluktayım bebeğim.
And I’ll write your name
Ve ismini yazacağım
Cherry lips, crystal skies
Kiraz dudaklar, kristal gökyüzü
I could show you incredible things
Sana inanılmaz şeyler gösterebilirdim.
Stolen kisses, pretty lies
Çalıntı öpücükler, tatlı yalanlar
You’re the King baby I’m your Queen
Sen Kralsın bebeğim ben de Kraliçen
Find out what you want
Ne istediğini bul
Be that girl for a month
Bir ay boyunca o kız olacağım
Wait the worst is yet to come, oh no
Oh Hayır, Bekle, kötü henüz gelmedi 
Screaming, crying, perfect storm
Bağırıyorum, ağlıyorum, mükemmel fırtına
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
I can make all the tables turn
Ben tüm bu tabloları açabilirim.
Rose gardens filled with thorns
Gül bahçeleri dikenlerle dolu
Keep you second guessing like
İkinci bir tahminde bulun
“Oh my God, who is she?”
Aman Allahım, kim bu kız?
I get drunk on jealousy
Sarhoşum kıskanıyorum
But you’ll come back each time you leave
Ama sen geri geleceksin her zaman terk edeceksin
Cause darling I’m a nightmare dressed like a daydream
Çünkü sevgilim Ben bir düş gibi giyinmiş bir kabus yaşıyorum
Cause we’re young and we’re reckless
Biz genciz ve pervasızız
We’ll take this way too far
Biz bu yolu çok uzağa götüreceğiz
It’ll leave you breathless
Seni nefessiz bırakacak
Or with a nasty scar
Ya da kötü bir yara ile
Got a long list of ex-lovers
Eski aşklarımın uzun bir listesi var
They’ll tell you I’m insane
Onlar deli olduğumu söyleyecek
But I’ve got a blank space baby
Ama ben bir boşluktayım bebeğim
And I’ll write your name
Ve ismini yazacağım

taylor swift blank space şarkısı, taylor swift blank space şarkı sözü, taylor swift blank space türkçe çevirisi, taylor swift blank space turkce ceviri, taylor swift blank space lyrics, taylor swift blank space, taylor swift blank space çeviri, blank space çeviri, blank space sözleri, taylor swift blank space turkce, taylor swift blank space sözleri, blank space türkçe, blank space,

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.