yeni şarkı sözleri

MERT ALİ İÇELLİ - SÖZÜN BİTTİĞİ YER ŞARKI SÖZÜ

mert ali içelli
MERT ALİ İÇELLİ-SÖZÜN BİTTİĞİ YER ŞARKISI

Sözün bittiği yerdeyim
Nasıl olur da hala senin peşindeyim
Yazımı kış ediyorsun
İçime dert oluyorsun
Bu garezin kime kızıyorsun

Baş ağrısı yaptı artık bu ruh halin
Çekilecek yanı kalmadı tattığım hislerin
Zor mu,zor mu?
Bu kadar mı toydu hislerin
Ben o aşk değilim malum yordu düşlerin

İçime içime dokunan o sözlerin sahibi sen olmasaydın
Kafamı alıp uzaklara çeker giderdim
Beni arada bir arasa dediklerim dostlarım olmasaydı
Yanlış yolları seçmiştim
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Hayır, hayır anladım
Belki yanlış anladın diye sustum
Sen ağır laflar sıraladın
Böyle çok seven bir kalp
Nasıl böyle kırılır dedim
Bir an seni tanıyamadım

içime içime dokunan o sözlerin sahibi sen olmasaydın şarkısı, içime içime dokunan o sözlerin sahibi şarkısı kim söylüyor, mert ali içelli şarkı sözleri, mert ali içelli içime içime dokunan o sözlerin sahibi şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.