yeni şarkı sözleri

MAVİ - SAVDIM SIRAMI ŞARKI SÖZÜ

MAVİ-SAVDIM SIRAMI ŞARKISI

Haberin geldi yine en son ben duydum
Bunu ummazdım yerim çar çabuk doldu
Ağır geldi geçti kalbime oturdu
Sana hiç kızamadım olması gereken buydu
Sevdim ellerini değerken başkasına
Hep severdim gülümsemeni
Gül daha çok gül yakışır sana
Kıymet bilsin yanında ki
Son iyi kalbi ona bıraktım
Ben Savdım Sıramı harcadım şansımı
Onlar sana iyi baksın
Kime niyet kime kısmet kime nispet
Geçmedi geçmez içimdeki sen arsız hasret
Göresim geldi arkadaşlar beni tuttu
Seni arayamadım buna hakkım yoktu
Sevdim ellerini değerken başkasına
Hep severdim gülümsemeni
Gül daha çok gül yakışır sana
Kıymet bilsin yanında ki
Son iyi kalbi ona bıraktım
Ben Savdım Sıramı harcadım şansımı
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com

mavi şarkı sözleri, mavi savdım sıramı şarkısı, mavi yeni şarkısı savdım sıramı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.