yeni şarkı sözleri

KİRAZ MEVSİMİ - YALANCI MEVSİM ŞARKI SÖZÜ

KİRAZ MEVSİMİ DİZİSİ-YALANCI MEVSİM ŞARKISI

Bin ceza yaşadım zevk için,
Kaçmadım, kurtulmadım hayat senin
Kaldıramazsan, yol bulamazsan
Kendine bir bak yalan dolan
Bin ceza yaşadım zevk için,
Kaçmadım, kurtulmadım hayat senin
Farkında değilsin hata sende
Cehennem senin cennet ellerin
Kaldıramazsan, yol bulamazsan
Kendine bir bak yalan dolan
İçimdeki sesleri duymadım derinlerde
Bekledim gitmedin bu yalancı mevsimde
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com

kiraz mevsimi dizisinde çalan şarkıları, kiraz mevsimi 16.bölümde çalan şarkı, kiraz mevsimi yalancı mevsim sözleri, kiraz mevsimi yalancı mevsim şarkı sözü, kiraz mevsiminde çalan yalancı mevsim şarkısı, kiraz mevsimi yalancı mevsim şarkısı, kiraz mevsimi bin ceza aldım zevk için şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.