yeni şarkı sözleri

KEMAL DOĞULU - ÜZGÜNÜM ŞARKI SÖZÜ

kemal doğulu üzgünüm şarkısı
KEMAL DOĞULU-ÜZGÜNÜM ŞARKISI

Üzgünüm ama cevap veremem duygularına
Sen sevdiğini sanıyorsun
Küskünüm al kalbini
Senin istediğin bende yok ki

Vaktimi boşuna harcıyorsun
Derman değilim inadına
Gönül yarana, yalvarma
Lütfen beni bundan sonra

Bir daha arama
Derman değilim inadına
Senin yarana, yalvarma
Lütfen beni bundan sonra
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Bir daha arama
Ben bir kez sevenlerdenim
Ölümsüz bir aşk arıyorum
Aradığın adam ben değilim
Hiç sanmıyorum

kemal doğulu şarkısı, kemal doğulu şarkı sözleri, kemal doğulu üzgünüm şarkısı, kemal doğulu üzgünüm ama cevap veremem şarkısı, kemal doğulu vakimi boşuna harcıyorsun

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.