yeni şarkı sözleri

KADİR ÇEBİ - DERT FASLI ŞARKI SÖZÜ

kadir çebi şarkı sözleri
KADİR ÇEBİ-DERT FASLI ŞARKISI

Terkedildim yine kaldım açıkta
Ben yine deli divane
Ayıplayanın başına gelir inşallah
Ah çekerim yane yane

Bir Allah bilir bir de ben bilirim
Gerisi boş gerisi hikaye
Ağlarsa anam ağlar
Yabancı yalan ağlar
Derdim elaleme bahane

Oyna oyna halime, oyna kör talihime
Oyna oyna vah ile, oyna bahtı kareme
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Zevk edindim keyf edindim
Bende sevda kıyamet
Yağmalayın yüreğim feda olsun
Siz sağ ben selamet

kadir çebi oyna oyna şarkısı, kadir çebi dert faslı sözleri, kadir çebi şarkısı oyna oyna halime sözleri, kadir çebi dert faslı şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.