yeni şarkı sözleri

İREM DERİCİ - DEĞMEZSİN AĞLAMAYA ŞARKI SÖZÜ

İREM DERİCİ-DEĞMEZSİN AĞLAMAYA ŞARKISI 2014

Bitip tükenmiş ömür
Her şeyimi harcadım uğruna
Çok aptalmış bu gönül...

Hayaller asmıştım aşk buğulu gönlün duvarlarına
Ümitler yeşerttim aşk kokulu ömrün baharlarına
Azıcık sevseydin şükretseydin
Sevdamızın hatırına

Değdi mi yitirmeyi düşleri
Böyle bir hiç uğruna...
Gözüm kör olmuş aşkından yazık
Beni acıtsan da suçlamadım

Tek başına sevmek yetmiyormuş
Biraz geç oldu ama anladım...
Değmezsin ağlamaya

Bitip tükenmiş ömür
Her şeyimi harcadım uğruna
Çok aptalmış bu gönül...

irem derici yeni şarkısı değmezsin ağlamaya, irem derici yeni şarkısı, irem derici beyaz show da söylediği şarkı sözleri, irem derici 2014 değmezsin ağlamaya

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.