yeni şarkı sözleri

İNTİZAR - SU GİBİ GÖZLERİN ŞARKI SÖZÜ

İNTİZAR(PARAMPARÇA DİZİSİ)-SU GİBİ GÖZLERİN ŞARKISI

Su gibi gözlerin yağmur bahar
Bin hayat getirdin aşksız ömrüme
Kalbim ebediyen bağlıymış sana
Her parçam seninle

Yüreğimi söküp aldın yerinden
Gözlerin tesadüf değil ki bana
Öbür yarım kaldı senin yanında
Ne konuşur ne de susar

Aşk tutuşur eline dokunmadan
Söz geçmez kalbime yar
Ah, tut beni her yanım paramparça
Kaderim elinde yar
Ne kalır ne gider
Ne başlar ne biter
Ne zaman seni görsem
Aklım yerinden gider
Ne kalır ne gider
Ne başlar ne biter
Ne zaman seni görsem
Aklım elimden gider...
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
[Şiir]
Bir uçurum özlemi belki aşk
Paramparça yere çakılacağını bile bile
Sanki elini uzatsan avuçlarında
Sanki kilometrelerce uzak
Böyle imkansız
Böyle mümkün

Kim baksa yüzünde seni görecek
Ben gitsem istesem aşkım sürecek
Hayat aynı yerden bağladı bizi
Ve asla çözülmeyecek

Dur dedim dur bu gece gönlüme
Kalbim ince ince damlar üstüme
Kederli halinde aklım bu gece
Uyutmaz saatlerce

Aşk tutuşur eline dokunmadan
Söz geçmez kalbime yar
Ah, tut beni her yanım paramparça
Kaderim elinde yar

paramparça dizisi şarkı sözleri,  

7 yorum:

  1. çok güzel şarkı çok beğendik

    YanıtlaSil
  2. harikaaaa

    YanıtlaSil
  3. Adsız06 Ocak

    dizi güzel degil ama şarkı harika ben çok beğendim intizar zaten çok iyi söylüyor şarkının sözleri de çok güzel olmuş ama dizi iyi degil

    YanıtlaSil
  4. Adsız07 Şubat

    Hic de bile...sarkida guzal dizide.

    YanıtlaSil
  5. Adsız22 Şubat

    Çok güzel olmuş her gün dinliyorum
    :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cook guzel cunku bu bizim sarkimiz

      Sil
  6. Sarki sozleri cok anlamli cok iyi

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.