yeni şarkı sözleri

BAHADIR SAĞLAM - GİDİYOR GİBİYİM ŞARKI SÖZÜ

BAHADIR SAĞLAM - GİDİYOR GİBİYİM ŞARKI SÖZÜ

Kapanan kapılar arkasına kazılmış
Kilitlenmiş ve saklanmış boş bir hayat kabininde
Varsayım içinde sonsuz zaman diliminde
Bilinmeze doğru gidiyor gibiyim

Her yanım sarılmış çıkışlarım yok artık
Yapmayı istediğim hayallerin peşinde
Anlamsız karalanmış bir kaç bozuk cümleyle
Hayatıma nokta koyuyor gibiyim

Gibisi fazla şimdi kesilir sesim

Sırtımda eski bir gitarım uçmaya hazır kanatlarım
Sırtımda eski bir gitarım uçmaya hazır kanatlarım
Kararmış gökyüzü beni de aldı bak içine ben bugün gidiyorum
Yağmurlu bir pazar gününde kumdan kalelerim var yine
Topladım tüm umutlarımı bir bulut içine ben bugün yağıyorum

Kalkmaya mecalim yok açmak için kapıları
Kırılan bu aynalar hep de benim tarafımda
Yanımda ve arkamda yere düşmüş şarkılarım
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr/
Dinlemeden henüz gidiyor gibiyim

Beklenen vakit geldi odalar loş serinlikte
Üstümde dünden kalan yağmur yemiş bir ceketle
Üstümde dünden kalan yağmur yemiş bir ceketle
Şikayet etmeden kabullenmiş biçimde
Aranızdan artık çekilir gibiyim

bahadır sağlam yeni şarkısı, bahadır sağlam şarkı sözü gidiyor gibiyim, bahadır sağlam gidiyor gibiyim sozleri, gidiyor gibiyim sozleri,gidiyor gibiyim sarki,Bahadır Sağlam Gidiyor Gibiyim şarkı sözü,bahadır sağlam gidiyor gibiyim sozleri, bahadır sağlam gidiyor gibiyim şarkısının sozleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.