yeni şarkı sözleri

YILDIZ TİLBE - SEVERİM AMA GÜVENEMEM ŞARKI SÖZÜ

YILDIZ TİLBE-SEVERİM AMA GÜVENEMEM Kİ ŞARKISI

Sevgilim beni kaybettin artık
Kalbimden aşkını söküp attın
Gönlünde kime istersen yer aç
Mutluluk gölgende kalsın

Geçmişe ait hiç bir şey konuşma
İnsanım hata ederim yanılırım
Ben artık senin hiç bir şeyin değilim
Seninle aşk gözümde kalsın

Yalanı dolanıyla
Zararı ziyanıyla
Kapandı aşk bir sayfa daha
Severek unuturum
Yeniden aşık olurum
Severim ama güvenemem ki

Yalanı dolanıyla
Zararı ziyanıyla
Kapandı aşk bir sayfa daha
Severek unuturum
Yeniden aşık olurum
Severim ama güvenemem ki

Sevgilim seninle benden bıktım
Sıfırdan başlamak hazin tekrar
Ne yarsın ne dostsun ne arkadaşsın
Beni kendimden çıkarmışsın

Sevgilim gerçek şu benim değilsin
Söz bitmiş gözlerin terki diyarında
Sen aşktın sığındığım sakin limandın
Bu gemi çök su aldı battı...

Yalanı dolanıyla
Zararı ziyanıyla
Kapandı aşk bir sayfa daha
Severek unuturum
Yeniden aşık olurum
Severim ama güvenemem ki
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Yalanı dolanıyla
Zararı ziyanıyla
Kapandı aşk bir sayfa daha
Severek unuturum
Yeniden aşık olurum
Severim ama güvenemem ki

Söz – Müzik: Yıldız Tilbe

yıldız tilbe yeni şarkısı 2014, yıldız tilbe severim ama güvenemem ki sözleri, 2014 yıldız tilbe yeni şarkısı severim ama güvenemem ki, sevgilim gerçek şu benim değilsin sözleri, yıldız tilbe yeni klibi severim ama güvenemem, severim ama güvenmem sözleri, 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.