yeni şarkı sözleri

YILANLARIN ÖCÜ - HATA BENİM GÜNAH BENİM SUÇ BENİM ŞARKI SÖZÜ

YILANLARIN ÖCÜ (NEŞET ERTAŞ) - HATA BENİM 

Bilemedim Kıymatını Kadrini
Hata Benim Günah Benim Suç Benim
Eliminen İçtim Derdim Zehrini
Hata Benim Günah Benim Suç Benim

Birgünden Bir Güne Sormadım Seni
Körümüş Gözlerim Görmedim Seni
Boşa Mecnun Eylemişim Ben Beni
Hata Benim Günah Benim Suç Benim

Bilirim Suçluyum Gendi Özümde
Gel Desem Gelirdin Benim İzimden
Her Ne Çekti İsen Benim Yüzümden
Hata Benim Günah Benim Suç Benim

Sana Karşı Benim Bir Sözüm Yoktur
Haklısın Sevdiğim Kararım Haktır
Garibim Derdimin Dermanı Yoktur
Hata Benim Günah Benim Suç Benim

Yılanların Öcü dizisi 6.bölümde çalan hata benim günah benim suç benim şarkı sözleri. Neşet Ertaş'ın Hata Benim türküsü Yılanların Öcü dizisinde yayınlandı. İşte o şarkının sözleri...

yılanların öcünde çalan hata benim sözleri

1 yorum:

  1. Adsız06 Ekim

    Şiir Neşet Ertaş a ait değildir , yazı öyle bir kanaati dikte ettirir gibi Kahraman Maraşlı bir aşık ve şair bir sahibi vardır diye okumuştum , merak eden araştırır …

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.