yeni şarkı sözleri

YELİZ - GİDİYORUM ŞARKI SÖZÜ

yeliz gidiyorum
YELİZ-GİDİYORUM ŞARKISI 2014

Buraya kadarmış hikayemiz
Ne fark eder ki yetmezse aşk
Hatalı kimdi neydik biz
Ne olur ki şimdi anlasak

De ki ben yanlıştım büsbütün
Sen benden ak mıydın duru muydun
De ki ben suçluydum üstelik
Sen benden daha masum muydun

Yırt yak şimdi bütün resimleri
Sil at benim olduğu tüm geçmişi
Unut kokumu tenimi benliğimi
Ne fark eder ki kalmam gidiyorum

Yırt yak şimdi bütün resimleri
Sil at benim olduğu tüm geçmişi
Unut kokumu tenimi benliğimi
Ne fark eder ki kalmam gidiyorum

De ki ben yanlıştım büsbütün
Sen benden ak mıydın duru muydun
De ki ben suçluydum üstelik
Sen benden daha masum muydun
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Yırt yak şimdi bütün resimleri
Sil at benim olduğu tüm geçmişi
Unut kokumu tenimi benliğimi
Ne fark eder ki kalmam gidiyorum


yelız gıdıyorum sarkı sozu, yeliz gidiyorum sözleri, yeliz gidiyorum, gidiyorum yeliz sarki sozu, gidiyorum yeliz sözleri, yeliz gidiyorum sarkisi, yeliz gidiyorum sarki sozu, 2014 yeliz gidiyorum şarkısı, yırt yak şimdi bütün resimleri şarkısı yeliz 2014, 

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.