yeni şarkı sözleri

URFALIYAM EZELDEN - MEKTUBU GELMEZ YARİN SÖZLERİ

URFALIYAM EZELDEN - MEKTUBU GELMEZ YARİN TÜRKÜSÜ

Mektubu gelmez yarin
Ah çektim derin derin
Allah aşkına olsun
Yarimden haber verin

Oy nedem nedem nedem
Yar nedem nedem nedem
Beni derde düşürdün
Dermana kime gidem

Çok erken aşka düştüm
Aşk değil derde düştüm
Sanki bu dert yetmezmiş
Bir dillere düştüm

Kaynak: Mehmet Ataç
Yöre: Urfa

urfalıyam ezelden dizisi mektubu gelmez yarin sözleri, urfalıyam ezelden dizisi mektubu gelmez türküsü, urfalıyam ezelden dizisi müzikleri, urfa tükürü oy neden sözleri, oy nedem nedem yar nedem nedem urfalıyam ezelden dizisi, urfalıyam ezelden dizisinde çalan urfa türküsü sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.