yeni şarkı sözleri

TUĞBA ÖZERK - DERİN DARBE ŞARKI SÖZÜ

TUĞBA ÖZERK-DERİN DARBE ŞARKISI 2014

Ayrılık derin bir darbe,
Sığar mı iki kişi kalbe,
Bu gece her yerde,
Seni aradım durdum.
Aradım durdum esaslı neden,
Duydum mu bir kere kalbimi ben,
Elimle koymuş gibi buldum,
Anıları acıları yeniden.
Dedi ki kalk hadi dışarıya çık,
Kapatma kalbini o mu ki açık,
Başka türlü geçilmez,
Bu saçma kederden.
Neler saklı bak göz yaşımda
Sordun mu aşk bana kaç yaşında
Ben galiba
Karaya vurdum
Ayrılık derin bir darbe,
Sığar mı iki kişi kalbe,
Bu gece her yerde,
Seni aradım durdum.
Hazırdım oysa harbe,
Dedim ki bir daha tövbe,
Seni başkalarında,
Aradım durdum

tuğba özerk derin darbe sözleri, tuğba özer 2014 derin darbe sözleri, tuğba özer ayrılık derin bi darbe sözleri, 2014 tuğba özer şarkı sözleri, tuğba özer derin darbe klibi sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.