yeni şarkı sözleri

TUAL SEZİ - EKİM ŞARKI SÖZÜ

TUAL (SEZİ) - EKİM ŞARKISI 2014

Çok zorladım kendimi
Bu aralar bir karara
Sırılsıklam sonbahar
Son bir şans bu adada...
Fakat bugün aynalar kırık
Hiç ümit vermiyor...

Sararmış yapraklarla
Savrulmuş rüzgarlarla
Bir ekim fotoğrafı
Konmuş şu son yağmurla

Eskimiş bir umudu,
Ekimde hatırladım...
Kaybolmuş ilkbaharı,
Ucundan yakaladım...

Sırılsıklam sonbahar
Son bir şans bu adada
Fakat bugün aynalar kırık
Hiç ümit vermiyor

Sararmış yapraklarla
Savrulmuş rüzgarlarla
Bir ekim fotoğrafı
Konmuş şu son yağmurla

Eskimiş bir umudu,
Ekimde hatırladım...
Kaybolmuş ilkbaharı,
Ucundan yakaladım...

tual 2014, tual ekim şarkısı, tual 2014 ekim şarkı sözü, tual sezi ekim şarkısı, tual(sezi) ekim şarkısı 2014 sözleri

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.